Somebody Up There Likes Me 1956 Ceo Film Sa Prevodom

★★★★☆

7.9/10 na temelju 5445 recenzija na Yahoo!Movies





The story of boxer Rocky Graziano's rise from juvenile delinquent to world champ.






Somebody Up There Likes Me 1956 Ceo Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Somebody Up There Likes Me.
Glavne uloge : Moya Kuljit.
Država : Bulgária.
Snimatelj : Taylen Baljinder.
Scenarist : Alaiyah Jui.
Jezik : Makedonski (mk-MK) - Hrvatski (hr-HR).
Redatelj : Almeer Hazim.
Producent : Sammy Adin.
Zarada : 080.335.361 USD.
Proračun : 293.157.416 USD.
Montaža : Teofila Ronak.
Glazba : Shahzadi Leontine.
Trajanje : 319 minuta.
Distributer : Greenview Entertainment - Metro-Goldwyn-Mayer.
Žanr : Akcijski film - Drama.
Godina izdanja : 1900.




Povezane stranice

Somebody Up There Likes Me Wikipedia ~ Somebody Up There Likes Me sh Netko tamo gore me voli je američki crnobijeli biografski film snimljen 1956 u režiji Roberta se na autobiografskoj knjizi boksača Rockyja lik u filmu tumači Paul Newman a radnja prikazuje njegovo odrastanje u sirotinjskoj četvrti zlostavljanje od strane oca bavljenje sitnim kriminalom boravke u popravnim domovima i

Somebody Up There Likes Me Somebody Up There Likes Me ~ Somebody Up There Likes Me Priča o ljudima koji još uvijek nisu sigurni što žele od života Pogledajte video i opis za film Somebody Up There Likes Me Somebody Up There Likes Me

Somebody Up There Likes Me • Film • TvProfil ~ Somebody Up There Likes Me Somebody Up There Likes Me 2012 komedija romantika SAD Redatelj Bob Byington FilmBox Arthouse sutra 0210 Gdje gledati ponedjeljak 0210 FilmBox Arthouse subota 5 prosinca 2020 0025 FilmBox Arthouse utorak 15 prosinca 2020 2100 FilmBox Arthouse Ocjena 58 10 SADRŽAJ A comedy about a man his best friend and the woman they both adore

Neko tamo gore me voli Somebody Up There Likes Me 1956 ~ Somebody Up There Likes Me 1956 SAD 114 min drama sport biografski 70 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Redatelj Robert Wise Citizen Kane West Side Story The Sound of Music režirao je zanimljivu biografsku priču inspiriranu životom legendarnog boksača Rockyja Grazianoa Glavna uloga je prvotno bila namijenjena Jamesu Deanu no zbog njegove tragične

Somebody Up There Likes Me • Film • TvProfil ~ Somebody Up There Likes Me Somebody Up There Likes Me 1956 biografski drama sportski SAD Redatelj Robert Wise Gdje gledati Emisija nije dostupna u državi Ocjena 74 10 Ocjena korisnika 10 10 SADRŽAJ Rocky Graziano is building a career in crime when hes finally caught and arrested In jail he is Glumci Paul Newman Pier Angeli Everett Sloane Eileen

Somebody Up There Likes Me • Film • TvProfil ~ Somebody Up There Likes Me Somebody Up There Likes Me 2012 komedija romantika SAD Režiser Bob Byington FilmBox Arthouse danas 2100 Gdje gledati srijeda 2100 FilmBox Arthouse Ocjena 58 10 OPIS A comedy about a man his best friend and the woman they both adore watching their lives fly by

Somebody Up There Likes Me razvrstavanje Wikipedia ~ Somebody Up There Likes Me američki igrani film iz 2012 godine rež Bob Byington Somebody Up There Likes Me pjesma pjesma Davida Bowiea iz 1975 godine izdana na albumu Young Americans Ova strana je razvrstavanje za više pojmova označenih jednim nazivom Opis ovih pojmova treba da je kratak Da sadrži poveznice prema samo jednoj nezamjenjivim nazivom označenoj odrednici Ako

Somebody Up There Likes Me 1956 ~ Somebody Up There Likes Me Ocjena korisnika75 82 Naslov Somebody Up There Likes Me Godina 1956 Žanr biografski drama sportski Trajanje 113 min Režija Robert Wise Scenarij Rowland Barber Rocky Graziano Ernest Lehman Glavne uloge Paul Newman Rocky Sal Mineo Romolo Pier Angeli Norma Joseph Buloff Benny Eileen Heckart Ma Barbella Arch Johnson Heldon Robert P Lieb

Somebody Up There Likes Me razvrstavanje Drugi jezici ~ Somebody Up There Likes Me razvrstavanje Drugi jezici Stranica Somebody Up There Likes Me razvrstavanje dostupna je na 3 jezika Vrati me na članak Somebody Up There Likes Me razvrstavanje Jezici Deutsch English euskara Sadržaj je dostupan pod CC BYSA 30 osim ako je drugačije navedeno Politika privatnosti Политика приватности

Somebody Up There Likes Me 2012 Happynovisad Film ~ Somebody Up There Likes Me 00 0 Share Tweet Žanr Komedija Scenario Bob Byington Režija Bob Byington Glavne uloge Keith Poulson Nick Offerman Jess Weixler Stephanie Hunt Godina proizvodnje 2012 Zemlja porekla SAD Trajanje 76 min Sinopsis Ova pametna komedija Boba Byingtona prikazuje 35 godina u životu Maxa Keith Poulson njegovog najboljeg i jedinog prijatelja Sala

Get updates in your Inbox
Subscribe